Porcsenglar Porcsenglar

Wednesday 2 de June de 2004
Pas dels Gosolans
Tipo de Entrada: RELATO | 4187 visitas

Passejada plaent. Avui,1 de Juny, hem anat amb el Jhon a fer una volta fins al pas dels Gosolans.         Desde Martinet hem agafat la pista que porta al refugi dels Prats d´Aguilo, el vell Lada Niva ho puija tot. Un cop al refugi, hem enfilat cap al Pas dels Gosolans, ja feia dies que

Wednesday 25 de February de 2004
Puigpedros per Meranges
Tipo de Entrada: RELATO | 4835 visitas

Per fi. [+] click para ampliar Ja feia dies que en teniam ganes. L´hem vist des-de tots els cantons. Desde el cadi, desde el pic de la Carbassa, Desde el Montmalus (Li hem vist el "cul") i per fi, un bon dia, amb sol, amb proutes forçes per arribar fins al refugi de Malniu a peu d

Senderismo | Pirineo
Cami del Gall de Bosc
Tipo de Entrada: RESEÑA

Agraida passejada per entre el bosc. 1:30 de caminada, sense presses. Es tracta de relaxar-se i badar. Dimarts20 de Maig de 2003El cami es pot fer en dues direccions. Començant a Soldeu i acabant a Canillo o be a l´inversa. Jo el vaig fer en sentit ascendent, es a dir, de Canillo a Soldeu, aixi do

Excursionismo | Pirineo - Cerdanya
Pic de la Carbassa, desde Meranges.
Tipo de Entrada: RESEÑA

Bonic t´ho miris com t´ho miris. 2.738 m. 4 hores pujar, una hora baixar. dos dies d´agulletes. Seguint una resenya que es publicaba en una revista local, ens vam animar en Jhon, (el meu company de muntanya) i jo, a pujar al pic de la Carbassa. En lloc de atacar-lo des de Eller, com hi posaba a

Excursionismo | Pirineo - Andorra
Pic de Montmalus. 2.781 m.
Tipo de Entrada: RESEÑA | 1 Comentarios

Un clasic d´Andorra. Facil de fer i amb bones vistes. Hi vaig sol, pero hi ha molta gent puijant-hi. 18 de Maig 2003Mati de diumenge. Resulta que miro per la finestra i toto anuncia que fara un dia stupendo, aixi doncs, cap al Montmalus! Fet i fet surto de l´aparcament de l´estacio de Grau Roig,